Το Φεστιβάλ Καννών, μια χρυσή βιτρίνα για τα κοσμηματοπωλεία

 

Από σήμερα και για δώδεκα ημέρες όλα τα βλέμματα είναι στραμμένα στην Κρουαζέτ. Θαυμάσια ευκαιρία για τους μεγάλους οίκους κοσμημάτων να παρουσιάσουν τις νέες του συλλογές!

Το διαπιστώσαμε άλλωστε κατά την τελετή έναρξης του 70ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου. Όλοι οι παρευρισκόμενοι αλλά και όσοι την παρακολούθησαν από την τηλεόραση δεν είχαν μάτια παρά μόνο για αυτό! Το θαυμάσιο κολιέ της Μόνικα Μπελούτσι η οποία εγκαινίασε το Φεστιβάλ των Καννών.

Όλοι ήδη μιλούν για την υπέροχη αυτή δημιουργία του οίκου Cartier. Ένα τεράστιο πλατινένιο κολιέ διακοσμημένο με διαμάντια και ζαφείρια, το οποίο έλαμπε στο λαιμό της ούτως ή άλλως λαμπερής Μόνικα Μπελούτσι. Και εάν το κολιέ εντυπωσίασε ακόμα περισσότερο για το μέγεθός του, αυτό άλλωστε ήταν το ζητούμενο. Στις Κάννες όσο μεγαλύτερα είναι τα κοσμήματα, τόσο το καλύτερο.

«Στο κόκκινο χαλί, βλέπουμε τους διάσημους να περπατούν: παρατηρούμε το ντύσιμό τους, τα παπούτσια τους. Τα κοσμήματα πρέπει να είναι εντυπωσιακά για να προσελκύσουν την προσοχή. Για τον λόγο αυτό πρέπει να φτιάχνουμε εξαιρετικά κοσμήματα, εντυπωσιακά, όπως ένα μεγάλο ζαφείρι». λέει η Βερονίκ Λεπινέ, υπεύθυνη των δημοσίων σχέσεων του οίκου Bulgari.


Το πλήρες τηλεγράφημα της Κ. Ηλιοπούλου στη συνδρομητική ιστοσελίδα του ΑΠΕ-ΜΠΕ.
© ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ. Τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ΑΕ.
Απαγορεύεται η αναπαραγωγή από επισκέπτες της ιστοσελίδας.

eana